مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:352020-01-23سياسي

نوبخت با وعده هایش به خاش آمد


محمدباقر نوبخت معاون ریاست جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با وعده هایش به خاش و سیستان و بلوچستان آمد.

- نوبخت برای سومین بار به خاش سیستان و بلوچستان سفر کرد و در جمع گرم و پرشور علما، ائمه جمعه و جماعات، بزرگان و معتمدان و مسئولان خاش وعده های نقد داد.

پارسال در همین ایام آقای نوبخت در سفر به شهرستان خاش کلنگ ساخت 12 هزار واحد مسکونی ویژه محرومین را برای مردم سیستان و بلوچستان به زمین زد که سهم خاش 400 واحد مسکونی بود و وی قول داد این پروژه ها دهه فجر امسال با حضور خودش افتتاح می شوند و هم اینک بعد از گذشت یکسال کار زیادی در خاش و استان انجام نشده و آقای نوبخت باری دیگر در همین روستای قاسم آباد خاش قول اجرا و تکمیل 50 هزار واحد مسکونی ویژه مردم سیستان و بلوچستان را تا پایان سال 1399 داد.

با حضور آقای نوبخت روز گذشته کلنگ ساخت افزون بر 24 هزار واحد مسکونی ویژه سیل زدگان جنوب استان به زمین زده شده و دولت خود را متعهد دانسته که این پروژه ها را کمتر از یکسال آینده تحویل دهد.

امروز آقای نوبخت در قاسم آباد خاش قول اجرا و تکمیل باند دوم خاش به زاهدان به طول 100 کیلومتر و اجرای 120 کیلومتر راه مرزی روتک و تکمیل بیمارستان خاش با اختصاص 100 تخت جدید بیمارستانی را داد که امیدواریم ایشان به تعهدات خود عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبخت با وعده هایش به خاش آمد

نوبخت با وعده هایش به خاش آمد